Benvenuto!

Registrati per poter accedere a tutte le funzioni del forum. Una volta iscritto ed effettuato il login, potrai aprire nuove discussioni, rispondere a discussioni già create, inserire aggiornamenti di status, seguire amici, inviare messaggi privati e molto altro ancora.

Chiudi
RPG Italia è sbarcata su LiberaPay!

Ospite, se vuoi sostenerci donando anche 1€ al mese, questa è l'occasione giusta! RPG Italia non ha pubblicità e l'unica fonte di finanziamento deriva dalle donazioni.
Siate generosi!

Per aderire, diventa un donatore su LiberaPay! È una piattaforma italiana che consente grande flessibilità di pagamento!

The Witcher 2 - Mod Full Combat Rebalance 2 v.1.2

Discussione in 'The Witcher 2' iniziata da RPG Italia News, 18 Dicembre 2013.

Condividi questa Pagina

  1. RPG Italia News

    RPG Italia News Inseritore automatico news

    Messaggi:
    1.391
    Mi piace:
    473
    La mod Full Combat Rebalance 2 di The Witcher 2 è stata aggiornata alla versione 1.2, di seguito i dettagli.

     

     
    FCR2 v1.2 - 07.12.2013

    ======================
     
    CORE CHANGES

    • By popular request, made Geralt strafe while walking without the need to lock on target.
     
    ENEMIES

    • Fixed elite kingslayers not counterattacking.
    • Geralt will bounce off draug's and gargoyle's parry.
    BALANCE
    • Introduced level scaling in order to provide adequate challenge in mid / late game. Enemies scale their health using simple formula:
    health = health * ( 1 + playerLevel * healthMult )
      Health multiplier can be easily accessed and edited under name enemy_health_mult_* in geralt_basic.xml file.
    • Increased adrenaline generation rate.
     
    ECONOMY
    • Added missing meteorite ores in shops.
    • Added Grapeshot schematic to Cedric in Flotsam, Isidor in Henselt's camp and Earso in Vergen.
    • Added Gadwall recipe to Marcus in Henselt's camp.
    • Decreased the number of Naeve Seidhe silver swords available in game.
     
    FIXES
    • Fixed negative skill points value after playing a tutorial and wrong skill calculation after using skill respec.
    • Fixed dragon fire attacks ignoring Quen.
    • Fixed Resonating Crystals not working in The Secrets of Loc Muinne quest.
    • Fixed Geralt t-posing after casting Quen in fistfight stance.
    • Fixed potion overdose full screen effect appearing on cutscenes and dialogues.
    • Fixed issues caused by entering cutscene while casting Quen Sign.
    • Fixed Geralt not being immortal during finishers.
    • Fixed negative effect of White Raffard's decoction not vanishing with Alchemist skill.
    • Fixed Deireadh sword not showing correct damage.
    • Fixed Thunderbolt potion recipe.
    • Fixed Draug Armor and Kingslayer Armor schematics.
    • Fixed Wolf potion and Ysgith rune instakill chances (was 0.02%).
    • Fixed Summer and Winter DLC skills not being added to Geralt.
    • Fixed Roche Commando Jacket item name.
     
    OTHER

    • Installer deletes Arena files from previous mod versions. Old files were creating confusion while activating the mod with User Content Manager.
    • Included mod's source files in installer.